• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,73%38 122,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,73%38 122,68
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 01.12.14, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Baltika müük kasvas 13%

Baltika novembri müügitulu jätkuvatest tegevusvaldkondadest ulatus 5,48 miljoni euroni, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 13%.
Baltika juht Meelis Milder
  • Baltika juht Meelis Milder
  • Foto: Andras Kralla
Rõivatootja novembri jaemüük oli 4,98 miljonit eurot, suurenedes eelmise aasta sama perioodiga võrreldes 10%. Hulgimüük kasvas eelmise aasta novembriga võrreldes 68%, e-poe müük suurenes 1%. E-poe eelmise aasta novembri müügis sisaldub olümpiakollektsiooni müük summas 47 000 eurot, tavakollektsiooni müügi kasv oli 209%.
Jaemüük suurenes Baltikumis 15%, sealhulgas Leedus 22%, Lätis 19% ja Eestis 9%. Venemaa jaemüük vähenes 18% võrreldes eelmise aasta sama perioodiga. Kohalikus valuutas mõõdetuna kasvasid müügid Venemaal 6%.
Baltika jaevõrk suurenes ühe poe võrra – Jõhvis avati Bastioni pood. Baltikal oli novembri lõpu seisuga kokku 126 kauplust, seal hulgas on frantsiisipoed – 4 Venemaal, 1 Hispaanias, 2 Valgevenes ning 14 tegutsevat poodi Ukrainas. Baltika enda opereeritavate kaupluste kuu keskmine müügipind jäi eelmise aasta sama perioodi tasemele.

Artikkel jätkub pärast reklaami

11 kuu kokkuvõttes ulatusid müügitulud 50,5 miljoni euroni, kasvades eelmise aastaga võrreldes 8%. Jaemüük oli kokku 45,2 miljonit eurot (+5%), sealhulgas kasvas müük Baltikumis 9%. Hulgimüük oli 4,74 miljonit eurot (+49%) ja e-poe müük 413 000 eurot (+63%).
Seoses Baltika väljumisega Ukraina jaemüügi ärist ja sealse ettevõtte müügiga (leping sõlmiti 29. aprillil 2014), kajastatakse Ukraina tütarettevõtte müüke lõpetatud tegevusvaldkonnana.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 25 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele